خرید و فروش قهوه عمده

خرید و فروش قهوه عمده

ما در این مقاله از سری مقالات کافه استلا قصد داریم که به صورت مفصل در مورد خرید و فروش قهوه عمده صحبت کنیم و انواع مدل های قهوه که در بازار فروش موجود می باشند را برای شما تک به تک ذکر کنیم.

خرید و فروش قهوه عمده

قهوه همیشه به عنوان یکی از نوشیدنی های بسیار محبوب و پرطرفدار قلمداد می شده است.

 

اگر بخواهیم به تاریخچه قهوه بپردازیم باید به سیر تاریخی طولانی را طی کنیم و در نهایت به شبه جزیره عرب می ‌رسیم.

در واقع کشف قهوه و همچنین بو دادن و نوشیدن قهوه به شبه جزیره عرب و یمن می رسد.

هر چند که امروزه بسیاری از کشورهای دیگر از جمله برزیل، اندونزی، آفریقا و آمریکای جنوبی و همچنین کشورهای دیگر محل کشت قهوه می ‌باشند اما در اصل قهوه از شبه جزیره عرب منشا گرفته است.

چند نوع قهوه در بازار فروش موجود است؟

اگر قصد خرید و فروش قهوه عمده را دارید باید حتما این نکته را مدنظر قرار دهید که به اصطلاح بازار جنستان جور باشد.

در خرید و فروش قهوه عمده شما باید انواع مختلف قهوه ها از لحاظ درصد کافئین، از لحاظ میزان رست و همچنین از لحاظ تلخی و شیرینی و همچنین از لحاظ طعم و مزه را به صورت جور با یکدیگر داشته باشید تا هنگام فروش قهوه دچار مشکل نشوید.

بنابراین در درجه اول سعی کنید تمامی قهوه های موجود در بازار را بشناسید و نسبت به خرید آن ها اقدام کنید.

البته برای اینکه در بازار به مشکل بر نخورید حتماً این مسئله را نیز مورد توجه قرار بدهید که قهوه های پرطرفدار در جامعه را شناسایی کرده و آن ها را بیشتر از انواع دیگر خریداری نمایید.

زیرا قهوه به خودی خود باید به صورت تازه خریداری شود و در صورتی که دانه های قهوه خریداری شده شما بیش از حد لازم انبار شوند و مدت زمان طولانی در انبار باقی بمانند امکان از دست دادن طعم و مزه آن ها وجود خواهد داشت.

در بسیاری از مواقع قهوه عربیکا و روبوستا بیشترین طرفدار را در بین افراد ندارند البته قهوه های دیگری نیز در بازار موجود هستند و افراد مشغول خرید و فروش قهوه عمده تمامی قهوه ها را به صورت جور دارند.

اما این دو نوع قهوه جزو پرطرفدار ترین قهوه های موجود در بازار به شمار می آیند که از آن ها هم برای آماده کردن اسپرسو و هم برای آماده کردن قهوه ترک و انواع لاته و کاپوچینو و همچنین قهوه عربی استفاده می‌ شود.

نوع ترکیب قهوه ها

خرید و فروش قهوه عمده

در خرید و فروش قهوه عمده کسانی موفق هستند که نوع ترکیب قهوه ها را به صورت کامل به صورت علمی و چه به صورت تجربی بلد هستند و در این زمینه آگاهی کامل دارند.

وقتی که قهوه ها با درصد های کاملا کارشناسی شده و ثابت شده از لحاظ تجربه ترکیب شوند قطعاً یک محصول محشر و معرکه حاصل می شود و شما می توانید این محصول را با تضمین کیفیت و تضمین طعم و مزه به فروش برسانید.

بنابراین هنگام خرید و فروش قهوه عمده حتماً به این نکته دقت داشته باشید که در زمینه ترکیب قهوه ها تجربه و اطلاعات لازم را کسب کنید.

برندهای معتبر موجود در بازار

برندهای معتبر زیادی در بازار فروش موجود هستند که از جمله آن ها هم می ‌توان به برندهای خارجی به خصوص برندهای ایتالیایی و هم برندهای داخلی اشاره نمود.

این برندها فرمول های خاص و منحصر به فرد خود را در ترکیب قهوه و همچنین نوع دانه های قهوه دارند که آن ها را منحصر به فرد نموده است.

به عنوان مثال برخی از برندهای ایتالیایی با نام لاوازا انواع مختلف قهوه را از لحاظ طعم و مزه و همچنین از لحاظ ترکیب آماده نموده و به بازار فروش عرضه کرده اند.

این برندها غالباً اصالت و پیشینه تاریخی بالایی دارند و بیش از چند دهه در بازار فروش مشغول به فعالیت بوده اند.

اگر قصد خرید و فروش قهوه عمده را دارید می توانید خود را با این برند ها نیز تطبیق داده و سعی کنید برندهای معتبر را نیز در سبد فروش کالای خود قرار دهید.

نوع نگهداری قهوه

خرید و فروش قهوه عمده

یکی از نکات بسیار مهم دیگری که در زمینه خرید و فروش قهوه عمده باید حتماً به آن توجه داشته باشید نوع نگهداری از قهوه است.

این نکته را هرگز فراموش نکنید که قهوه را صرفا فقط به صورت دانه و نه به صورت آسیاب شده انبار کنید.

انبار کردن قهوه به صورت آسیاب شده باعث می شود تا در عرض یک هفته تمام طعم و مزه آن از بین برود.

بنابراین دانه های قهوه را در ظروف مخصوص قهوه که آن ها را از هوا و همچنین از رطوبت در امان نگه می دارند نگهداری نمایید.

همچنین سعی کنید قهوه را به صورت تازه خریداری کنید خرید قهوه های کهنه باعث می شود که اسم شما به عنوان یک عمده فروش در خرید و فروش عمده قهوه بد جا بیفتد و بازار شما را به عنوان کسی که اجناس نامرغوب ارائه می کند بشناسد.

بنابراین حتماً در این زمینه دقت کافی داشته باشید که قهوه خریداری شده شما در نوع کاملاً تازه باشد و هیچگونه رطوبت و یا نم نداشته باشد.

البته بهتر است بدانید که برخی از دانه های قهوه به خودی خود رطوبت بیشتری نسبت به دیگر دانه ‌های قهوه دارند.

این رطوبت بیشتر نیز به دلیل تفت دادن کمتر آن ها است.

به طور کلی برخی از قهوه ها نسبت به انواع دیگر کمتر تفت داده می‌ شوند و طرفداران خاص خود را نیز دارند.

اما زمانی که قهوه به اندازه کافی تفت داده شده باشد و باز هم دارای رطوبت باشد این مسئله نشان دهنده مراقبت نامناسب و غیر استاندارد از دانه های قهوه می باشد.

که احتمالاً این دانه ها در یک مکان مرطوب نگهداری می شدند بنابراین به این مسئله حتماً دقت کافی داشته باشید.

سخن پایانی

 مجموعه بزرگ کافه استلا به عنوان یکی از مجموعه های فعال در زمینه فروش انواع قهوه آماده همکاری با تمامی افرادی می باشد که قصد خرید و فروش عمده قهوه را دارند.

بنابراین در صورتی که نیاز به مشاوره  بیشتر داشتید می توانید از طریق لینک های موجود در وب سایت فروشگاهی ما با مشاورین فروش ما در تماس باشید تا شما را در مورد نوع خرید قهوه و همچنین انواع مختلف قهوه ها آشنا کند.

همچنین برای خرید نیز می توانید از طریق لینک های خرید موجود در وب سایت فروشگاهی کافه استلا خرید خود را ثبت  نمایید.

ما به شما این اطمینان را میدهیم که پس از خرید از اجناس مرغوب ما رضایت خاطر کافی را خواهید داشت.

حتی می‌تونید استلا را در دیگر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید :

صفحه رسمی استلا را می‌تونید در فیسبوک ، توییتر ، اینستاگرام دنبال کرده و همچنین اگر سوالی درباره نحوه ارائه خدمات و ارسال کالا داشتین می‌تونید با واتس‌اپ مجموعه در تماس باشید.

تماس با ما


صفحه اصلی


Facebook-f


Twitter


Instagram


Whatsapp

ناحیه کاربری استلا

اگه این مطلب براتون جالب بود با دوستانتون به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed