طرز تهیه چای ماسالا با شیر

طرز تهیه چای ماسالا با شیر

ما در مقالات قبلی به صورت کامل در مورد ترکیبات چای ماسالا برای شما صحبت کرده ایم. شاید بعد از خواندن این مقالات این سوال در ذهن شما پدیدار شود که حال طرز تهیه چای ماسالا چگونه است و چطور باید این ترکیبات را با یکدیگر جمع آوری نمود و یک چای ماسالا پرخاصیت را ساخت.

در این مقاله قصد داریم طرز تهیه چای ماسالا با شیر را به صورت کامل و گام به گام برای شما شرح دهیم تا بتوانید در منزل خود یک چای بسیار با خاصیت و خوش طعم را تهیه نموده و از تمامی خواص آن به صورت کامل بهره مند شوید.

طرز تهیه چای ماسالا

 

البته دقت داشته باشید که در این مقاله تمامی مواردی که ذکر می‌شود برای تهیه چای ماسالا برای دو نفر می باشد در صورتی که تعداد شما بیشتر است می توانید تعداد پیمانه ها را نیز بیشتر کرده و چای ماسالا را  در مقادیر بالاتری آماده کنید.

مواد لازم برای طرز تهیه چای ماسالا

 قبل از این که طرز تهیه چای ماسالا را برای شما شرح دهیم در ابتدا باید مواد لازم را به صورت پیمانه شده به منظور تولید چای برای دو نفر بیان کنیم این مواد شامل مواد زیر هستند:

  • رازیانه حدود نصف قاشق غذا خوری. البته دقت داشته باشید در صورتی که این محصول را برای یک خانم باردار آماده می کنید به هیچ عنوان رازیانه را به آن اضافه نکنید.
  • دو پیمانه آب
  • 2 الی ۳ قاشق غذاخوری شکر. در این مورد نیز بهتر است بدانید که اگر از شکر قهوه‌ ای یا شکر قرمز استفاده کنید به مراتب بهتر از شکر سفید می باشد. همچنین این نکته را مد نظر داشته باشید که اگر چای ماسالا را برای افراد دیابتی آماده می ‌کنید از شکر استفاده نکنید.
  • سه عدد سبز اعلا و درجه یک
  • عسل به مقدار دلخواه و طبق سلیقه خودتان
  • دان فلفل سیاه یک عدد
  • میخک ۲ الی ۳ عدد
  • دارچین چوب یک تکه به اندازه حدود دو سانتی متر
  • زنجبیل حدود یک قاشق چای خوری
  • چای سیاه حدود دو سوم قاشق غذاخوری
  • شیر سه چهارم پیمانه از نوع کاملا پرچرب

برای تهیه این محصول و طرز تهیه چای ماسالا شما می توانید تمامی این مواد را به صورت آسیاب کرده و در آورده و سپس با آب و شیر مخلوط کنید و یک چای بسیار خوش طعم آماده نمایید.

ما در اینجا هم طرز تهیه چای ماسالا و هم مواد اولیه آن را به صورت کامل برای شما شرح داده ایم.

اما شما می ‌توانید چای ماسالا را به صورت آماده نیز خریداری کرده و سپس آن را با استفاده از شیر دم کنید طرز تهیه چای ماسالا آماده نیز به صورت کاملا ساده می باشد که تمامی این موارد به صورت آسیاب شده آماده می شوند و شما می بایست آن را با استفاده از شیر آماده کنید.

سخن پایان

نکته بسیار مهمی که در انتخاب چای ماسالا آماده باید مد نظر بگیرید این است که محصول مورد نظر خود را از یک برند کاملا معتبر خریداری نمایید.

برندهای معتبر از تازه ترین و درجه یک ترین مواد اولیه استفاده می‌ کنند و به همین جهت چای ماسالا آماده شده دارای طعم و مزه بسیار مطبوع و بی نظیری می باشد.

طرز تهیه چای ماسالا

بنابراین قبل از خرید چای ماسالا و قبل از آموزش طرز تهیه چای ماسالا بهتر است که نسبت به برند خریداری شده خود اطمینان خاطر کامل داشته باشید.

ما در فروشگاه قهوه استلا بهترین برند چای ماسالا را در معرض فروش برای شما قرار داده ایم که تمامی مواد اولیه و طرز تهیه چای ماسالا به صورت کاملاً تازه بوده و کیفیت بسیار عالی دارند و از نوع درجه یک هستند.

به همین جهت نیز مشتری می تواند با خیال راحت و بدون هیچ گونه دل نگرانی از لحاظ کیفیت محصول مورد نظر خود را خریداری نماید و پس از مصرف و مزه نظیر چای ماسالا را حس کند.

حتی می‌تونید استلا را در دیگر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید :

صفحه رسمی استلا را می‌تونید در فیسبوک ، توییتر ، اینستاگرام دنبال کرده و همچنین اگر سوالی درباره نحوه ارائه خدمات و ارسال کالا داشتین می‌تونید با واتس‌اپ مجموعه در تماس باشید.

تماس با ما


صفحه اصلی


Facebook-f


Twitter


Instagram


Whatsapp

ناحیه کاربری استلا

اگه این مطلب براتون جالب بود با دوستانتون به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed