ظرف نگهداری از قهوه

ظرف نگهداری از قهوهظرف نگهداری از قهوه

در این مقاله ما سعی داریم که ظروف کاملا مناسب برای نگهداری قهوه را برای شما معرفی کنیم و شما را در انتخاب یک ظرف نگهداری قهوه بسیار عالی و استاندارد یاری کنیم.

نگهداری از قهوه برای کسانی که دوستدار مصرف قهوه هستند بسیار حائز اهمیت است.

به همین جهت نیز این افراد برای انتخاب ظرف نگهداری قهوه وسواس بسیار زیادی نشان می دهند تا عطر و طعم قهوه از دست نرود و تازگی قهوه حفظ شود.

نوشیدن یک فنجان قهوه تازه به مراتب بسیار دلپذیر تر و دلچسب تر از نوشیدن قهوه کهنه است.

به همین جهت نیز نگهداری از قهوه بسیار مسئله مهمی می باشد که باید به آن توجه نمود.

جنس ظرف مناسب برای نگهداری از قهوه

وقتی که شما به قهوه فروشی مراجعه می‌ کنید احتمالاً قهوه را در داخل نایلون های زیپ دار به شما تحویل می‌ دهند.

دقت کنید که وقتی به منزل رسیدید به هیچ عنوان قهوه را در داخل همین نایلون و در کابینت آشپزخانه رها نکنید.

بلکه آن را در داخل ظرف مخصوص انتقال دهید و از یک ظرف نگهداری قهوه کاملا ایده آل و استاندارد استفاده کنید.

بهترین ظرف نگهداری قهوه به ترتیب  ظروف شیشه ای ظروف سرامیکی ظروف پلاستیکی  شفاف و در نهایت ظروف فلزی هستند که البته در مورد ظروف فلزی جای بحث زیاد است و جنس فلز نیز در این زمینه بسیار حائز اهمیت می ‌باشد.

ظرف شیشه ای

در این بین ظروف شیشه‌ ای بهترین نوع ظروف برای نگهداری قهوه به شمار می‌ آیند.

ظروف شیشه‌ ای به دلیل اینکه هیچ گونه واکنشی با دانه های قهوه و یا پودر قهوه نشان نمی‌دهند جزو ایده‌ آل‌ ترین ظروف به شمار می‌ آیند.

همچنین این ظروف خصلتی دارند که جلوی پریدن عطر و بوی قهوه را می‌ گیرند.

علاوه بر آن در صورتی که از یک درب کاملا ایزوله برای ظروف شیشه ای استفاده شود به هیچ عنوان هیچگونه هوا نیز به داخل آن ها راه پیدا نمی کند.

ظرف سرامیکی

ظرف نگهداری از قهوه

پس از ظروف شیشه‌ ای شما می‌توانید از ظروف سرامیکی نیز استفاده کنید.

دقت داشته باشید که ظروف سرامیکی و یا ظروف سفالی که برای نگهداری قهوه می خواهید از آن ها استفاده کنید باید به صورت لعاب کاری باشند و به هیچ عنوان قهوه با سطح سرامیک و سطح سفال بدون لعاب در تماس نباشد.

ظرف پلاستیکی

پس از آن از ظروف پلاستیکی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند این ظروف نیز باید از جنس کاملا شفاف و درجه یک باشند دقت کنید که از ظروف کرده و رنگی کمتر استفاده کند زیرا می تواند موجب تغییر عطر و طعم قهوه شود اگر قصد استفاده از ظروف پلاستیکی برای نگهداری قهوه را دارید سعی کنید از بت های کاملا شفاف استفاده کنید.

ظرف فلزی

و اما ظرف نگهداری قهوه فلزی که مورد استفاده قرار می‌گیرد باید از نوعی باشد که با قهوه واکنش نشان ندهد.

سعی کنید این ظروف را در گزینه آخر قرار دهید و در صورتی که به هیچ کدام از ظروف فوق دسترسی نداشته باشید از ظرف فلزی برای نگهداری قهوه استفاده کنید ظروف فلزی که مورد استفاده قرار میدهید باید از جنس استیل باشد به هیچ عنوان از ظروف آهنی برای نگهداری قهوه استفاده نکنید.

ظرف نگهداری از قهوه

نوع درپوش ظرف نگهداری قهوه

غالباً درپوش هایی که برای ظرف نگهداری قهوه مورد استفاده قرار می گیرند به صورتی هستند که جلوی ورود هوا به داخل ظرف را به صورت کامل می گیرند.

اگر این ظروف را به صورت آماده خریداری کنید یک واشر مخصوص روی درپوش این ظروف تعبیه شده است و دو عدد ضامن نیز روی خود ظرف وجود دارد که به صورت کامل درپوش ظرف را به دهانه ظرف متصل می‌ کند.

اما اگر خودتان در منزل می خواهید یک ظرف نگهداری قهوه با کیفیت داشته باشید بهتر است که از ظروف استفاده کنید که هیچگونه هوایی به داخل آن ها راه پیدا نمی کند.

فروشگاه کافه استلا بهترین ظروف مخصوص نگهداری قهوه را به صورت اصولی و طبق طراحی های مدرن و استاندارد در معرض فروش قرار داده است تا مشتری بتواند این ظروف را خریداری نموده و با خیال راحت قهوه پودری و یا  دانه قهوه خریداری شده را در آنها نگهداری نماید.

مدت زمان نگهداری قهوه در ظرف مخصوص

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه ویژه داشته باشید این است که در نگهداری قهوه های پودر شده توجه و اهتمام بیشتری به خرج دهید زیرا این قهوه‌ ها بیشتر در معرض از دست دادن عطر و طعم خود هستند.

اما قهوه هایی که به صورت دان قهوه هستند حساسیت کمتری دارند.

هرچند که باید در مورد نگهداری آن ها و دور بودن آن ها از رطوبت هوا نیز بسیار محتاط باشید، اما باز هم زمان نگهداری دانه قهوه نسبت به پودر قهوه به مراتب بیشتر است.

در هر صورت فرقی نمی کند که شما دانه قهوه را خریده باشید و یا پودر قهوه را، بلکه در هر صورت باید آن ها را در داخل ظرف مخصوص نگهداری کنید.

تنها تفاوتی که در اینجا وجود دارد این است که مدت زمان نگهداری دانه قهوه به مراتب بیشتر از پودر قهوه می باشد.

حتی می‌تونید استلا را در دیگر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید :

صفحه رسمی استلا را می‌تونید در فیسبوک ، توییتر ، اینستاگرام دنبال کرده و همچنین اگر سوالی درباره نحوه ارائه خدمات و ارسال کالا داشتین می‌تونید با واتس‌اپ مجموعه در تماس باشید.


صفحه اصلی


Facebook-f


Twitter


Instagram


Whatsapp

ناحیه کاربری استلا

اگه این مطلب براتون جالب بود با دوستانتون به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed