چای ماسالا فوری

چای ماسالا فوری

چای ماسالا فوری

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که تمایل داشته باشید چای ماسالا را به صورت فوری در منزل خود آماده کرده و میل نمایید. ما در مقالات قبلی از سری مقالات کافه استلا در مورد تهیه چای ماسالا توضیحات کاملی را برای شما را ارائه کرده ایم. طبق توضیحات ارائه شده شما می توانید انواع مختلف که در تولید چای ماسالا به کار می ‌آیند را جمع آوری کرده و در نهایت یک چای خوش طعم در منزل خود آماده کنید. اما اگر بخواهید یک چای ماسالا فوری خریداری کنید به راحتی می توانید بدون دردسر این چای را در منزل خود در کوتاه‌ ترین زمان ممکن آماده نمایید.

علاوه بر آن شما می توانید در محل کار خود نیز چای ماسالا فوری را به راحتی در یک مدت زمان کوتاه آماده کرده و آن را نوش جان نمایید.

چای ماسالا فوری چیست؟

اگر شما بخواهید چای ماسالا را در منزل خود آماده کنید باید تمامی مواد اولیه آن را به صورت درجه یک تهیه کرده و سپس آن ها را با هم ترکیب کنید و چای ماسالا درست کنید.

این پروسه می ‌تواند یک پروسه زمانی وقت‌ گیر باشد و اگر شما جزو افراد شاغل باشید و زمان کافی برای این کار را نداشته باشد امکان دارد که به صورت کامل از خیر نوشیدن چای ماسالا بگذرید و از آن صرف نظر کنید.

بنابراین بهتر است که در این زمان به فکر استفاده از چای ماسالا فوری بیفتید.

این چای اگر در یک برند کاملا معتبر تهیه شود می تواند حتی از چای ماسالا که شما در منزل خود آماده می کنید نیز خوش طعم تر و خوشمزه تر و همچنین پر خاصیت تر باشد.

در حقیقت چای ماسالا فوری ترکیب تمامی ترکیبات اصلی این چای می باشد که به صورت آسیاب شده با یکدیگر مخلوط شده اند.

حتی ممکن است برخی اوقات چای ماسالا فوری را به صورت غیر آسیاب شده نیز خریداری نمایید.

که این کاملا بستگی به سلیقه شخصی شما دارد.

طرز آماده کردن چای ماسالا فوری

وقتی که شما چای ماسالا فوری را خریداری کردید می توانید آن را به همراه شیر و یا به همراه آب آماده نموده و میل نمایید.

اگر شیر در دسترس شما بوده سعی کنید نوع پرچرب آن را انتخاب کرده و سپس شیر مورد نیاز خود آن را به اندازه یک لیوان و یا به اندازه مصرف دو نفر به اندازه دو لیوان در داخل شیر جوش قرار داده و گرم نمایید.

بعد از اینکه شیر گرم شد چای ماسالا فوری و آماده را در داخل شیر ریخته و اجازه دهید چند دقیقه  در شیر بماند و سپس آن را میل نمایید.

البته شما در صورتی که به شیر دسترسی نداشته باشید می توانید چای ماسالا فوری را با آب نیز مصرف کنید.

بدین صورت که همچون چای معمولی آب را جوش آورده و سپس آن را روی چای ماسالا بریزید و اجازه بدهید چند دقیقه چای به خودی خود دم بکشد و سپس آن را مصرف کنید.

اگر بتوانید چای ماسالا فوری را که در شیر و یا در آب آماده می کنید چند دقیقه روی حرارت غیرمستقیم همچون حرارت بخار و حرارت چای ساز قرار دهید بهتر هم می باشد و چای طعم و مزه خیلی عالی تری پیدا خواهد کرد بنابراین اجازه دهید چند دقیقه چای دم بکشد و سپس آن را نوش جان کنید.

چه زمانی باید چای ماسالا فوری را نوشید

به دلیل اینکه چای ماسالا سرشار از انواع ادویه ها می باشد طبیعت بسیار گرمی دارد و می ‌تواند علاوه بر اینکه شما را سرحال می آورد حالت مفرح و انرژی بخش نیز برای شما به ارمغان بیاورد.

بنابراین می تواند یک گزینه بسیار عالی برای از بین بردن خستگی یک روز کاری و یا برای شروع یک روز کاری به شمار بیاید.

همچنین شما می توانید به هنگام عصرانه نیز این چای را به همراه همکار و یا خانواده خود میل نمایید.

هنگامی که شما چای را آماده کرده اید باید بلافاصله آن را مصرف کنید.

به خصوص اینکه چای ماسالا را به همراه شیر آماده کرده باشید، اگر که این چای مدت طولانی باقی بماند ممکن است که شیر موجود در آن به اصطلاح ترش شده و منجر به مسمومیت شما شود.

بنابراین هنگامی که چای را به همراه شیر آماده می کنید بلافاصله آن را میل نمایید.

همچنین هنگامی که آن را با آب آماده می ‌کنید نیز می ‌توانید حداقل با فاصله زمانی نیم ساعت تا یک ساعت چای خود را مصرف کنید اگر چای سرد شود و یا اینکه مدت زمان طولانی باقی بماند طعم و مزه اصلی خود را از دست خواهد داد.

حتی می‌تونید استلا را در دیگر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید :

صفحه رسمی استلا را می‌تونید در فیسبوک ، توییتر ، اینستاگرام دنبال کرده و همچنین اگر سوالی درباره نحوه ارائه خدمات و ارسال کالا داشتین می‌تونید با واتس‌اپ مجموعه در تماس باشید.

تماس با ما


صفحه اصلی


Facebook-f


Twitter


Instagram


Whatsapp

ناحیه کاربری استلا

اگه این مطلب براتون جالب بود با دوستانتون به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed