قهوه چربی سوز چیست؟

قهوه چربی سوز چیست؟

شاید شما هم تا به حال در مورد چربی سوزی با قهوه زیاد شنیده باشید. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که تمایل به آب کردن چربی های اضافی بدن خود از جمله چربی های شکم و پهلو را داشته باشید و بخواهید بدانید قهوه چربی سوز چیست؟

در این زمینه بهترین روش برای شما تنظیم کالری دریافتی و کم کردن آن می باشد.

و پس از آن رشته های ورزشی از جمله رشته هایی که تمرینات هوازی در آن ها بیشتر هستند می‌ تواند کمک شایانی در این زمینه به شما داشته باشد.

یک مکمل گمنام که در این بین کمتر مورد توجه قرار می گیرد و می‌ تواند برای چربی سوزی شما بیشترین کمک را داشته باشد قهوه است.

ما در این مقاله در کافه استلا قصد داریم که به صورت تخصصی در مورد قهوه چربی سوز چیست اطلاعات مفیدی را برای شما ارائه کنیم و دلایلی که قهوه می تواند در چربی سوزی شما بسیار موثر باشد را برای شما به تشریح بیان کنیم.

پس ادامه با ما همراه باشید.

چه قهوه ای بهترین گزینه برای چربی سوزی است؟

اگر قصد چربی سوزی دارید باید سعی کنید قهوه هایی را انتخاب کنید که دارای درصد کافئین متوسط و رو به بالا هستند این قهوه ها می تواند فعالیت های بدن شما را تحت تاثیر قرار داده و چربی سوزی شما را به مراتب افزایش دهند.

غذاهایی که دارای درصد متوسط و رو به بالا از کافئین هستند می‌توانند با تأثیرات که در ادامه به صورت مفصل برای شما توضیح میدهیم باعث چربی سوزی شما شوند.

قهوه چربی سوز چیست

افزایش سوخت و ساز و متابولیسم بدن

یکی از تاثیرات و یا بهتر است بگوییم یکی از اثراتی که این مبحث به دنبال دارد افزایش سوخت و ساز و متابولیسم بدن شما است.

مصرف قهوه در واقع باعث افزایش متابولیسم بدنی شما می شود و سوخت و ساز چربی های شما بیش از حالت معمول خواهند بود.

بنابراین حتی در صورتی که قهوه را به تنهایی بنوشید و بعد از آن ورزش نکنید نیز تاثیر به نسبت متوسطی در چربی سوزی شما خواهد داشت.

کم کردن اشتها

قهوه باعث می‌شود تا اشتهای شما برای مصرف غذاهای پرکالری و چاق کننده به مراتب کم شود و به همین جهت انرژی وارد شده و کالری وارد شده به بدن شما کمتر می شود.قهوه چربی سوز چیست

این خود می تواند یک گزینه بسیار مثبت برای جلوگیری از انباشته شدن چربی های بیشتر و اضافه شدن چربی به بدن شما به حساب بیاید.

از بین بردن احساس خستگی

یکی از تاثیرات چربی سوزی با قهوه این است که شما پس از مصرف آن در واقع احساس خستگی کمتری می کنید و پر انرژی تر می شوید همین

قهوه چربی سوز چیست

 مسئله می تواند تاثیر بسیار مثبتی در زمینه افزایش فعالیت های ورزشی و هوازی باشد در بیان چربی سوزی شما به مراتب افزایش پیدا خواهد کرد.

کافئین موجود در قهوه تاثیراتی روی گیرنده های مغزی شما می گذارد که شما کمتر احساس خواب آلودگی و خستگی کنید و درصد هوشیاری شما افزایش پیدا کند.

بهبود گردش خون

مصرف قهوه در مبحث چربی سوزی باعث افزایش فشار خون و بهبود گردش خون در بدن شما می شود.

وقتی که خون رسانی در بدن شما بهبود پیدا کند اکسیژن رسانی نیز به اندام های ماهیچه های شما به مراتب بهتر می‌ شود و باعث می‌ شود تا ماهیچه های شما دیرتر خسته شوند.

همین مسئله موجب می‌ شود تا بتوانید های تمرینی خود در باشگاه یا منزل را بدون خستگی طی کنید و تمرینات چربی سوزی را تا انتها انجام دهید.

قهوه را چه زمانی مصرف کنیم؟

زمان مصرف قهوه مسئله است که همیشه بین ورزشکاران و افراد عادی چالش برانگیز بوده است.

قهوه چربی سوز چیست

بسیاری از افراد پس از نوشیدن قهوه به صورت ناشتا ابراز کرده اند که دچار نفخ معده و یا درد دل می شوند.

علاوه بر آن مصرف قهوه در زمان معین و مشخص باعث چربی سوزی بیشتر می‌ شود.

به عنوان مثال بسیاری از کارشناسان در این زمینه معتقد هستند که بهتر است قهوه را حدود ۱۱ الی ۲ بعد از ظهر مصرف کنید تا بهترین بازدهی را برای شما داشته باشد.

فروشگاه کافه استلا بهترین قهوه ها را از جمله قهوه های دارک و لایت و همچنین قهوه های پر کافئین و کم کافئین برای شما در معرض فروش قرار داده است تا بتوانید مطابق با سلیقه خود از این قهوه ها بهترین بهره را ببرید.

حتی می‌تونید استلا را در دیگر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید :

صفحه رسمی استلا را می‌تونید در فیسبوک ، توییتر ، اینستاگرام دنبال کرده و همچنین اگر سوالی درباره نحوه ارائه خدمات و ارسال کالا داشتین می‌تونید با واتس‌اپ مجموعه در تماس باشید.

تماس با ما


صفحه اصلی


Facebook-f


Twitter


Instagram


Whatsapp

ناحیه کاربری استلا

اگه این مطلب براتون جالب بود با دوستانتون به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed