چه قهوه ای برای بدنسازی خوب است

چه قهوه ای برای بدنسازی خوب استچه قهوه ای برای بدنسازی خوب است

بدنسازی به عنوان یکی از ورزش های مقاومتی طرفداران بسیار زیادی دارد و کسانی که در این رشته ورزشی در حال فعالیت هستند همیشه به دنبال بهترین بازدهی از تمامی تمرین‌ های خود و به دنبال این هستند که چه قهوه ای برای بدنسازی خوب است .

به همین جهت نیز  تلاش می‌کنند در راهی که بهترین بازدهی را از تمرین آنها بدهد قدم بردارد یکی از راه های بسیار عالی که می‌تواند هم برای ورزش کردن آنها مفید باشد و هم برای عضله سازی و چربی سوزی آن ها مفید واقع شود قهوه است و به همین جهت نیز همیشه افرادی که در رشته بدنسازی مشغول به فعالیت هستند که به طور عجیبی با قهوه گره خورده اند در  این مقاله از وب سایت کافه استلا سعی داریم که برای شما توضیح دهیم چه نوع قهوه ای برای بدنسازی خوب است رابطه بین بدنسازی و قهوه را برای شما تشریح کنیم تا بتوانید بهترین استفاده را از قهوه در این رشته ورزشی ببرید.

چرا باید قبل از انجام تمرین قهوه بنوشیم؟

اگر بخواهیم دلایل نوشیدن قهوه قبل از تمرین بدنسازی برای شما بیان کنیم می بایست به موارد و گزینه‌های متعددی اشاره کنیم که به صورت مختصر و مفید در مورد آنها صحبت کرده ایم.

انرژی بخشی

چه قهوه ای برای بدنسازی خوب است

کافئین موجود در قهوه باعث می شود که حال شما برای انجام ورزش بیشتر شود شاید تا به حال زیاد پیش آمده باشد که قبل از رفتن به باشگاه حوصله ورزش کردن نداشته باشید و ترجیح دهید در رختخواب بمانید اما بهتر است بدانید در صورتی که یک کاپ قهوه مصرف کنید قطعاً حوصله ورزش نیز پیدا خواهید کرد.

در واقع یکی از روابط بین بدنسازی و قهوه نیز همین انرژی بخشی آن می باشد.

رابطه بین بدنسازی و قهوه در این زمینه به این صورت به هم گره می خورد که شما با انرژی بیشتری می توانید وزنه بزنید و از تایم تمرینی خود بهترین استفاده را ببرید.

در صورتی که قبل از تمرین یک کاپ قهوه نوشیده باشید قطعاً بهتر، با انرژی بیشتر، سرحال تر و با بازدهی بیشتر می‌ توانید ورزش کنید.

چربی سوزی

زمانی که شما قصد عضله سازی و چربی سوزی دارید می توانید از قهوه استفاده کنید.

در واقع بین بدنسازی و قهوه رابطه پیچیده ای وجود دارد و این مسئله این است که ورزشکار می‌تواند به جهت سوزاندن چربی های بیشتر در ست های تمرینی هوازی خود از قهوه به عنوان یک کمک بسیار عالی بهره بگیرد.

بنابراین اگر قصد سوزاندن چربی های بیشتر را دارید بهتر است قبل از ورزش به نسبت وزن خود قهوه میل کنید.

عضله سازی

چه قهوه ای برای بدنسازی خوب است

قهوه همانقدر که برای چربی سوزی مفید است برای عضله سازی نیز می‌ تواند مفید واقع شود.

اگر قصد دارید که عضلات شما به صورت فیکس باقی بمانند و طی ست های تمرینی قدرتی حجم آن ها افزوده شود می توانید از قهوه کمک بگیرید.

البته رابطه بدنسازی و قهوه به همین گزینه‌ها محدود نمی شود و شما می توانید با استفاده از قهوه قبل از تمرینات ورزشی خود به تنظیم ضربان قلب و فشار خون خود طی تمرین کمک شایانی داشته باشید.

چه نوع قهوه مناسب برای بدنسازی است

همان طور که گفتیم شما قهوه را در بدنسازی به منظور انرژی بخشی، چربی سوزی، عضله سازی و تنظیم ظرفیت قلبی و همچنین افت فشار خون خود می نوشید.

بنابراین فهمیدن اینکه چه نوع قهوه مناسب این ورزش است زیاد هم سخت نیست.

در مبحث بدنسازی و قهوه بهتر است بدانید قهوه های با کافئین بالا کاملا مناسب برای استفاده قبل از ست های تمرینی شما هستند.

در این زمینه پیشنهاد ما قهوه روبوستا می باشد. زیرا که کافئین بسیار بالایی دارد و شما را برای انجام فعالیت‌ های سنگین بدنسازی کاملاً آماده می‌ کند.

نوشیدن چه مقدار قهوه برای بدنسازی کافی است

اگر قصد فعالیت در رشته بدنسازی و یا رشته‌ های ورزشی سنگین دیگر دارید باید کافئین بدن شما در حد بالا باشد تا بتوانید در این رشته بهترین فعالیت را داشته باشید.

در این زمینه بهتر است که اگر جزو افراد سنگین وزن هستید حدود دو فنجان قهوه قبل از ورزش خود مصرف کنید در غیر این صورت یک فنجان قهوه قبل از انجام تمرین برای شما کافی است.

دقت داشته باشید که از نوشیدن قهوه بیش از اندازه جداً خودداری کنید.

زیرا مصرف بیش از حد این محصول می تواند برای شما مضر واقع شود و خواب شبانه شما را به هم بزند.

یکی از اصول اصلی و ضلع های مثلث بدنسازی خواب کافی شبانه می باشد. بنابراین اگر قهوه را بیش از حد مجاز مصرف کنید این ضلع مثلث کاملا به هم می خورد و ممکن است بازدهی های کافی را از ورزش خود مشاهده نکنید.

حتی می‌تونید استلا را در دیگر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید :

صفحه رسمی استلا را می‌تونید در فیسبوک ، توییتر ، اینستاگرام دنبال کرده و همچنین اگر سوالی درباره نحوه ارائه خدمات و ارسال کالا داشتین می‌تونید با واتس‌اپ مجموعه در تماس باشید.

تماس با ما


صفحه اصلی


Facebook-f


Twitter


Instagram


Whatsapp

ناحیه کاربری استلا

اگه این مطلب براتون جالب بود با دوستانتون به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed